Daisypath

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 6, 2011

goodbyee

16122011. 1600
hari ni hari last aku bergelar pelajar sekolah. okayy ayat banyak skema. hihi. after this no more gossip in my class, no more 'selamat pagi cikgu' (dgn bunyi upin ipin), no more essay for me to write, everything gonna be change. actually bila nk tinggalkan sekolah nih aku tkde lah sedih mana pn #tkpe, dh biasa org ckp aku nih tkde perasaan, bila org cerita something dkt aku, oh, yeke? eh? haa? ohhhhhhh. tu je lah jawapan aku. haha. nk buad mcm mana? atleast aku dengar jgk kn. hihi cuma bila fikir balik , rindu je gn kawan kawan semua even ad jugak kn yg menyakitkan hati. ok tkpe, ragam manusia kn. even aku pn bukannya baik mana pn. peacee. ok tknk pn cerita byk. ni lahh muka muka aku bila pakai baju sekolah. comel? yeahh i know. bhahahaha. 


 ok tu je nk ckp. haha. byeee Assalamualaikum (: