Daisypath

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 15, 2012

Selamat Hari Gu


Assalamualaikum.
Esok hari Guru kan kan? korang bg ap dkt cikgu? Aku jarang bg hadiah dkt cikgu, setakat wish je. Ad bg tp bila tah, mmg tk igt lah. hihi. Yelaa cikgu yang mengajar bukan main ramai, then tkkan lah nk bg cikgu cikgu yg tertentu je, not fair lah kan. kang ad cikgu yg kecik hati, susah uhh. susah susah *geleng  kepala*

For the past two years aku ad buad persembahan. Ohh kerbau berdekah sungguh bila difikirkan, aku ke yg buad persembahan tu? segan weh segan *sorok dlm wardrobe*. haha. Tahun ni hari guru disambut tnpa guru guru di kiri kanan atas bawah depan belakang. ohhh ye sy lupa, sy ad guru memandu jeee tahun ini. hihi
RT antara guru yang selalu terpinggir time Hari Guru ini ialah Guru Sekolah Memandu. *sbb tu aku teringat guru memandu aku, baru jeee nk buang dia jauh jauh

Plan last minute ---> esok nk pegi ke SMKBBU tersayangg zzz -.- hihi. saje saje je kan nk tayang muka perasan comel ni dkt skolah. Rinduu dkt cikgu cikgu yg ajar aku since Tadika *even tk igt sgt sebenarnya*. Terima kasih cikgu sbb dh ajar sy yang PEMALAS ini dgn hati yang sangat sabar. sy tau kkdg sy tksiapkan homework yang cikgu kasi. Bukan sy tknk buad, tgn sy ni haaa tknk pegang pencil. :P Tkdelah , kkdg sy penat *padahal bknnya buad ap pn* , kkdg sy tkde idea, kkdg sy tkjumpa jawapan dlm buku nota *ehh bnyak alasan kau budak? * hihi. Ingat ye adik adik, hendak seribu daya, tkhendak seribu dalih. Kalau dh mmg PEMALAS tu ckp jee terang terang, jangan nk salahkn si tangan ye budak? hihi .

           Iloveyou cikgusssss Tadika, Sekolah Rendah, Sekolah Menengah,Tusyen and sooo on <3
 A big big hug from me.

                                                                                                 Sincerely
Diana  :)