Daisypath

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 1, 2012

Kekadang ap yang tkpatut kita tahu, kita TERtau. And kekadang ap yang patut kita tau, kita TAKtau.
 K salah kita jugak sbb tergedik gedik nk menyibuk sehingga TERtau ap yang kita tak patut tau. Nak buad something tu biar ikhlas, agar tidak menyakitkan mana mana pihak. Susah nak mengetahui seseorang itu ikhlas atau tidak sbb tiada siapa dpt membaca hatinya.

 Kalau tksampai hati nk buang buku yg dh koyak, kenapa nk beli buku baru? Kalau dh ad buku yang nak dibeli, kenapa masih sibuk memilih buku buku lain? Kenapa masih nk menulis dlm buku lama yang dh koyak?

Kalau kita dh bg orang A baju hitam angry bird, kenapa kita nk kasi orang B baju yang exactly sama beli dkt tmpat sama dn harga yang sama?

Kalau itu, kalau ini. Sebagai manusia, banyak sangat benda yang kita tkpuas hati kan.
Tkpuas hati je nk tumbuk sana tumbuk sini, tkpuas hati je nk tarik sana tarik sini.
Alhamdulilah aku tk. *Takbole blah puji diri sendiri -.- *

Terlalu banyak persoalan yang tkbole ditanya. biarlah dikunci di dalam peti yang selama lamanya tkdapat dibuka. Okay bukannya nk BAJET strong dengan memendam segalanya sendiri. Cuma lebih selamat kalau kita mengadu kepada Yang maha Esa. Agar tidak tercetusnyaa peperangan yang menyebabkan darah kita semakin meningkat yang juga merupakan kesukaan syaitan * ahh merepek -.-*



Ayat entry kali ni sangat Awesome. tkboleh blah ekceli . ahh sudahh manatau nanti jd penulis terkenal lg termasyhur. haha. zzzzzzz.

 Once we look forward, don't ever try to turn back'
*grammar salah sila ampunkan.
p/s : tkd kaitan gn awok awok dn awok . Harap maklum. terima kasihh ^^


Assalamualaikum <3