Daisypath

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 15, 2012

Perubahan



 hi hello? ap ap pn Assalamualaikum . I'm coming with the nth entry . 
       

Kalau awak awak abang kakak adik comel montel sekalian perasan lah kn, lately blog aku dh menunjukkan perubahan . :) 
Perubahan yang sangat baik. em I mean my entry maybe. hihi
 Apoo? tkperasan? Nampak sangat lah kan tkmengikut perkembangan. isk isk Sedihnyoooo :'(

 Before this ayat aku agak kasar jugak kan. haihh ap nk jd perempuan sorang ni. :P
ok now aku nk jadi Perempuan Melayu Terakhir. HAHAHA.
Stop ketawa nanti lalat masuk. Itu bukan lawak sebenarnya :P
Just nk say sorry if entry sebelum ni telah mengguris menggores melukakan menyakitkan mencederakan hati korang lah kn.
Tapi aku rasa tkde pung kan. :D

Soooo entry aku yg akan datang semuanya dlm bahasa yang baik baik. comel comel, sopan sopan
Aku kan perempuan, kena lah sopan. Tak gitu? hihi. *ketawa sambil tutup mulut*

Okay tu je nk bilang sama korang
Gdnight.
Assalamualaikum <3